.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برقراری نظم و امنیت شب چهارشنبه آخرسال در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از برقراری نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخرسال در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در شب چهارشنبه آخرسال امسال با اتخاذ تمهیدات ویژه انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی و تعامل خوب سازمان‌های امدادی و خدماتی و مردم فهیم استان شبی آرام و بدون حادثه‌ای را پشت سر گذاشته ایم که جا دارد از مردم فهیم و شهروندان قانونمند استان که پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کردند، قدردانی کنیم.

 

او همچنین از همنوایی و همکاری تنگاتنگ صدا وسیمای مرکز مازندران با پلیس در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان با تهیه وتولید ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی قدردانی کرد.

 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به همکاری رسانه‌ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در تهیه وتولید محتوا و انتشار گسترده آن برای پیشگیری و کاهش حوادث شب چهارشنبه آخرسال، نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی را در جامعه موثر دانست.

 

او با اشاره به رویکرد جامعه محوری و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی نظم و امنیت و سازمان‌های خدماتی و امدادی، افزود: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های تردد در استان و تعامل و همکاری مردم فهیم استان با فرزندان خود در نیروی انتظامی، مدیریت خانواده‌ها و مراقبت از فرزندان، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث بوده ایم.

 

فرمانده انتظامی مازندران از ثبت ۴ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در شب گذشته خبر داد و گفت: برابر آمار‌ها تنها ۷ شهروند به علت مصدومیت ناشی از سوختگی به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

سردار میرزایی از کشف ۱۳۲۷ ماده محترقه در شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و افزود: در راستای برقراری نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان ۱۴ متهم به اخلال در نظم عمومی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس در راستای امنیت، آرامش و آسایش شهروندان و هم استانی‌ها با کسی تعارف ندارد و با هنجارشکنان برابر قانون رفتار خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.